0

Müzik Üzerine.

Posted by ernesto on 18:17
Bu gün birşey anladım. dünya üzerinde dinlenmeyi hakedicek ne kadar fazla müzik yapan insan var ve biz bunların hiçbirinden haberdar bile değiliz. bazen bir arkadaş bazen bir reklam bazende bir film de duyduğumuz bir şarkı bir anda günün üzerinizdeki tüm etkilerini yok edip sizi bambaşka bir kafya sokabiliyor. yıllardır doom metalin öncülerini kendime baba bellemiş biri olarak son 2 senedir uğradığım post progressive değişikliğine değinmeden edemeyeceğim. benimde şans eseri denk geldiğim bir şarkıyla birlikte şu ana kadar dinlediklerimden bambaşka bir yer edinen Godspeed you black emperordan sonra hayatımda dinlemek istediğim beni asıl anlatan şeyin bu olduğunu anladım. sonrasında gelen god is an sustronaut da cabası zaten. ve benim sayemde artık dünyaya benim gibi farklı bir müzikal çerçeveden bakan tüm arkadaşlarımı ve sevgilimi ( eski sevgilim terk etti beni ) anmak isterim buradan. ve herkese şunu tavsiye ederim. bakın daha neler var bilmediğiniz.



bir şarkı daha ekliyeceğim ama şimdi nikotin krizine girdim.
bide 24mb şarkımı olur kardeşim ya.

0 Comments

Yorum Gönder

Copyright © 2009 Hayatsal Tespitler Merkezi All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.