0

Hayatlar Üzerine

Posted by ernesto on 15:28
Bilmiyorum genelde nasıl oluyor ama bende sürekli olan bir vakayı anlatmak istiyorum bu gün. hani diyelim otobüste gidiyorsunuz. ama nasıl dolu otobüs tıklık tıklım içeride balık istifi edilmişiniz bir yanağınız cama yapışmış artık arkanızdan dayayanın haddi hesabı yok ( bu anlattıklarımın konuyla hiç bir alakası yok çok gaza geldim ondan yazdım ) derken sıkışık trafikte yanınızdan son model bir aracın içerisinde hayatlarının rahat olduğu her halinden belli 2 kişi bir dişi bir kişi geçip gidiyorlar ve ben bu gibi durumlarda bir anda hangi ortamda olursam olayıp oradan kopup direk o yanımdan geçen araştaki insanların hayatlarını dikizlemeye, düşünmeye başlıyorum. "Acaba nasıl bir hayatları var?" bu soruyu sokaktaki dilenci içinde, köprü altındaki şarapçı kerim abi içinde, uzun yol otobüslerinin camlarından bakanlar içinde, bombok bir havada otobüs beklerken önümden hızlıca giden araçların içindekiler içinde düşünüyorum. nasıl bir ruh hali nasıl bir kafaysa artık. çok takıyorum ben ya.

0 Comments

Yorum Gönder

Copyright © 2009 Hayatsal Tespitler Merkezi All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.