0

Gidilien Yer

Posted by ernesto on 09:00
ilk tespit olarak yıllardır üzerinde düşündüğümüz birşeyden bahsetmek istiyorum ben şahsen. aslında bir tanıtım yazısı yazabilirdim amma velakin kafamda parlayan ampüllerin haddi hesabı matemetaiksel olarak yok.

bir örnekle açıklıyorum.
bundan 2 yıl önce istiklalden yukarı doğru çıkarken içilen alkolün ve saatlerce edilen muhabbetin miğdede yandırdığı açlık hissini bastırmak için tam meydandaki büfere doğru yönelmiştik. sonracığıma yanımda ki arkadaş kafasını kaldırmış bir yer arıyormuşçasına gireceğimiz yeri buıldu ve aha burası dedi.
lan dedim kendi kendime 15-20 tane büfe var şurada yiyeceğimiz 2 kelam yemek ne diye aranıyorsun ki girişte birine ye. ve inanırmısınız arkadaşın seçtiği yer o 15-20 büfenin içerisinde en dolu olanıydı. herneyse yedik ve çıktık.
sonra başka bir vakit başka bir arkadaşımla yine aynı vaziyette yürürken yine yemek yemek için o büfelere yöneldiğimizde bu sefer ben kafamı kaldırmış o gittiğimiz yeri arıyordum ki benim gibi bir koministe yakışmayacak hareketlerdi bunlar amma velaki yanımdaki arkadaşı eski ben kafasına sokup büfeye girdiğimizde şunu anladım ki isim böyle birşeymiş. Taksimdeki "Kızılkayalar" ı herkes bilir zaten. diğer büfeleri denemek bile o saatten sonra insanın aklından geçmiyor nedense ha en güzzel taksim burgeri onlar mı yapıyor? en güzel döneri? yoo alakası yok amma velakin bir yere ilk defa gidiyorsan sonralarıda oranın müdavimi oluyorsun nedensiz yere.

belki anlatmak istediklerimi tam anlatamadım. ilk tespitteki acemiliğime verin diyeceğim. amma anlayan anladı heralde.
hade öptüm yaladım yuttum. yanında yatıp kaymağa bal sürdüm .

0 Comments

Yorum Gönder

Copyright © 2009 Hayatsal Tespitler Merkezi All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.